Kyllähän sitä ihminen aina valittamista keksii:D

No ei mut joo.. monet kyselee kuinka voin ja kuin vauva voi. Mä en rehellisesti tiedä.

Joka päivä on jotain ohjelmaa ja ne päivät jolloin sitä ei ole, hurahtaa ohi. Tuntuu että kroppa on koko ajan ylikuormituksella. Iltaisin lenkit työpäivän jälkeen koiran kanssa menee niin että se vetää koko sen puol tuntii, pysähtymättä ja mä kiroilen perässä että pysähdy nyt oikeesti kun mä en pysty enkä saa henkee.

No omapahan on ongelmani. Eikö niin?

Mut kyl mä oon valmis ja kypsä tähän työelämään. Tänään on viides työpäivä ja menin viel ottaa perjantaille sen illan. Hitto!

Kaipaan lepoa ja omaa aikaa.

Yllätyksekseni mun talviloman rahat tuleekin nyt mulle. Laitoin kaikki laskut maksuun. Tuli hyvä ja tyytyväinen olo. Kunnes tajusin et laitoin turhan monta tähän tiliin maksuun, yleensä maksan suurimman osan loppu kuusta tulevasta palkasta.. järkevää?

Kyllä mä niin kaipaan vaan sitä lepoa. Turha sitä on kieltää. Muakin sattuu ja supistaa, valvon öisin ja jne..

Mut huomenna on leffailtaa ja vaik mitä muut kivaa, siit nautitaan!

S