Lisäsin äskeN puhelimesta kansion faceen mihin aloin latelemaan mahakuvia. Tarkoitus oli järjestää kuvat ja sitten tehdä tänne masu katselmus. Siis  facen kansiossa oli niitäkin noloja alushousu (karvakasa) tapauksia joita en ole täälläkään kehdannut julkasta. Noin puolisen tuntia olin siinä uskossa että kansio näkyy vain minulle kun alko latelee kommenttia, että "masu-kansiosta päätellen olet varmaan paksuna? Onnea." Pässi mikä pässi.

Ja mitä mä tein? Äkkiä kansion poisto, facebook kiinni, eikä missään nimessä mitään vastausta kenellekkään. En tiedä kumpi mua nolottaa enemmän, se että jengi näki mun alkkarit ja makkarat sekä selluliitit ja pursuavan mahan vai se että oon raskaana ja se tuli ilmi OIKEASTI vahingossa erittäin nololla tavalla.

Ei vitsi hyvää päivää.

 

Nyt mä meen maan alle enkä koskaan palaa takaisin.

Onneks kansion näki luultavasti vaan pari tyyppii joilla ei ole väliä ja yks hyvä ystävä jolle olis jo pitänyt kertoa. Se varmaan luulee et tää on joku uus juttu. Ja tavallaan se onkin uus juttu kun mun maha ei näytä mitään merkkejä siitä että tää vois oikeasti usoa olevansa näin pitkällä.

 

Heip.

-terveisin kävelevä katastrofi