Tämä päivä mukaan luettuna mulla on 4 työpäivää edessä enää ennen äippälomaa.

Kelasta tuli viesti että päätökset odottavat työnantajani lisätietoja.. laitoin viestiä sinne.

Aamulla käytiin koiran kanssa ulkona sateessa ja sitten postissa postittamassa 8 pakettia. Homma meni muuten hyvin mutta koiraa paleli kun mula kesti. Olin paketoinut etukäteen mutta paikalla piti vielä täyttää 4 pakettikorttia ja jonotella. Itselleni oli tänään postimies ilmeisesti yrittänyt toimittaa paketteja mutta ei sitten pimpottanut joten saan noutaa ne vasta huomenna.

Torstaina luontoon ottamaan masukuvia, toivottavasti ei sada!

Lapsen isä otti yhteyttä. Tällä kertaa toisen ihmisen kautta. Miksi? Mä en vaan kestä tätä ahdistusta mikä mulle tulee siitä ihmisestä. Harkitsen vakavasti lähestymiskieltoa ja numeron vaihtoa. Viimeksi silloin joskus viikko sitten kun hän otti yhteyttä kerroin hänelle kaiken mitä halusin sanoa. Hänelle ei jäänyt mitään syytä ottaa yhteyttä enää. Mutta hänet tuntien, ei se lopeta ennen kuin saa oman tahtonsa läpi. Ja siis kysehän ei ole siitä että se ajattelisi mua tai lapsen tarpeita. Se haluaa vaan kermat kakun päältä. Yrittikö se edes korvata mitään kesällä aiheuttamiaan tappioita, yrittikö se edes selittää missä se on ollut viimeiset 5kk, yrittikö se edes luvata mitään miten tästä eteenpäin? EI. Se haluaa vaan että mä annan anteeksi ja katson sormien läpi että se pilaa mun sekä lapsen elämän. Mä en suostu siihen. Mä haluan mun lapselle enemmän kuin se on valmis tarjoamaan. Isän, joka ottaa vastuuta ja on läsnä. En ketään huithapelia joka katoilee milloin sattuu.

Mä haluun ostaa Name it liikkeestä harsoja, 8kpl on 14,95 ja tosi söpöjä.

 

S