Mä yritän tässä tehdä itselleni lounasta. Tyttö on nyt hetken rauhallinen kun syö. Väsymys painaan luomia.

Ei mennyt kyl tääkään päivä ihan putkeen tai viime yö. Oon viime yönäkin nukkunut muutaman hassun tunnin. Mä en saa heti unta kun meen nykyään sänkyyn. Ehkä oon yliväsynyt. Viime yönä nukuin sen 1-3tuntia kun tyttö heräs. Vaihdoin vaipan ja menin lämmityämään vettä maitoa varten. Olin niin koomassa että poltin melkein tytön suun ja sitten avattuani kannen voidakseni puhallella maitoa kylmemmäksi kaadoin puolet päälleni. Sit vaan purskahdin itkuun ja tyttö oli luonnollisesti tossa vaiheessa nälkäisenä huutoitkussa.

Seuraavat kolme tuntia tyttö ei halunnut nukkua. Sitä ei väsyttänyt eikä tietenlään antanut munkaan nukkua vaan mun olis pitänyt koko ajan jotain tehdä jotta se ei itkis. Sit mä vaan itkin koska en jaksanut enää.

Kun noustiin aamulla tyttö oli ihan rauhallinen, koiralla oli järkyttävä hätä joten pakkasin meijän tavaratt ja lähettiin ulos saman tien. Halusin käydä Helsingin keskustassa hakemassa sinne tulleen matkahuollon paketin. Auringossa mieli piristy ja tyttökin nukahti. Perillä tosin en löytänyt ekaks paikkaa ja sit kun lysin se paketti ei mahtunut kärryihin. Ja sain kuulla, että olisin voinut auton ajaa parkkihalliin suoraan tän rahtikeskuksen eteen MAKSUTTA hakemaan tätä pakettia. Mä jotenkin kuvittelin että Helsingin keskustassa kun ajat parkkihalliin niin se on vähintään 4e-6e sisäänajo.. noh tiedänpä ens kerralla. Käytiin ostamassa koiralle muonaa koska se mitä viimeksi ostin ei uponnutkaan. Ja sit kävin ruokakaupassa ostamassa tytölle maitoa ja unohdin ne kaikki tavarat kassalle. Tosin kyllä lähdin takaisin hakemaan niitä. Koko tää reissu kesti 2 tuntia. Koton alko itku ja mä olin ihan poikki koska en ollut syönyt vielä aamiaistakaan..

Hoidin tytön tyytyväiseks mut se vaan itkeskeli, yritin laittaa parvekkeelle nukkumaan mut ei se rauhottunut.. Sit siinä vierähtikin 3 tuntia niin että sain sen nukahtamaan ainakin 4 kertaa mutta joka kerta heräsi 5 minuutin jälkeen ja alko vaan taas se itku. Ja mä en tiennyt enä mitä tehdä. Olin entistä väsyneempi ja vihasempi. Roikotin kättä tytön pinnasängyssä koska en jaksanut nousta sängystä. Tytölle ei kelvannut maito, vaippa oli puhdas.. mutta itku vaan jatkui. Lopulta noustin ja lähetiin ulos reippaalle lenkille. Joskus tunti sit tultiin sisälle. Laitoin ruokaa uuniin ja yritin leikkiä tytön ja koiran kanssa. Kyl se vähän itkeskeli mutta oli myös jonkin aikaa tyytyväinen.

Huomenna nään yhtä ystävää, mennään ulos kävelylle et saan muuta ajateltavaa. Ja sit perhe kysy et haluisinko antaa koiran hoitoon ens viikolla heille muutamaks päiväks. Toki.

Semmosta. Väsymys on järkyttävää edelleen. Mä odotan et ruoka valmistuu ja saan tytön nukkumaan, sit voin ehkä rentoutua tänä iltana. Täl hetkellä tuntuu että olo on ihan tyhjä koko tästä tilanteesta. Eilen ajattelin et ehkä tänään paremmin. mut en nyt sanois.. Ihania kommentteja ja vinkkejä olen saanut, luen ne ajatuksella huomenna..

 

Tiedän että en ole ainoa! Kiitos teille kaikille, olette mielessäni.

 

S