Mä oon nyt taas ihan poikki ton tytön takia.

Just vein makkariin ja taas kuuluu itkua. Viimeset 4 tuntii ollut taas tätä ja mä en kykene enää pysyy hereillä kun oon nukkunu viime yön 2,5 tuntii enkä päikkäreitä tänään.

Oltiin siis mun äidin luona illan, tyttö nukku 17-19 ja sen jälkeen se kiukutteli 21 asti kun lähettiin. Itki kotona koko lenkin 20 min ja sit 22-01 oon nyt nukuttanut sen. Onnistun joka kerta imettämisellä tai pullolla tai sylillä mut vien makkariin niin alkaa kuulua 5-10 minuutin sisään itkua ja vaikka en heti mene sinne niin ei mene aikaakaan kun alkaa huutoa. Mä en tiedä muuta kuin et vaippa on puhdas ja syönyt on. Jotenka ilmavaivoja tuntuis olevan ja varmaan väsymystä.

Mulla on vaan silmät kipeet univajeen takia. Pakko oikeesti tänä yönä nukkua, Tytönkin oikeesti.

S