Heips!

Kommentteja ei ollut mutta lukijoita kylläkin käynyt. Joten päätinpä taas tulla ilman kuvia kirjoittelemaan päivästä. Olen kärsinyt yhtä kauheasta, ellei kauheammasta närästyksestä kuin eilen. Ja se tosiaan pilaa päivän melkein kokonaan. Heräsin tänään normaalia myöhemmin, oltiin koiran kanssa puistossa ottamassa aurinkoa, vaikka koira oli varjossa eikä ollut mikään kovin kuuma päivä niin hän tuntui takaisin tullessa kovin väsyneeltä. Sen jälkeen olikin enää 1,5h aikaa ennen kuin pikkuveli tuli bussilla tänne mun luokse ja lähdettiin Kamppiin treffaa äitiä ja siitä yhdessä katsomaan Itse Ilkimys 2, oli muuten hauska=) Mä pidin. Tämän jälkeen käytiin syömässä roskaruokaa. Kannettiin yhdessä mun omaan vak.asuntoon yksi pieni lipasto jonka sain ystävältäni ilmaiseksi viime viikonloppuna vierraillessani. Ja käytiin hakemassa koira kyytiin sekä suunnattiin vielä Vantaalle porukoille. Tein koiran kanssa kaksi lenkkiä jotka olivat aika lyhyitä, närästys vaan oikeasti vie kaikki voimat.

Puhuin hiljattain tulkkaustyöstä, jota olen tehnyt puhelimessa. Sain kaksi keikkaa joista tosta ei koskaan minulle soitettukkaan joten en saa siitä rahaa ja toinen keikka jonka piti kestää 30 min kesti 16 min joten saan siitä rahaa ehkä 5 e? Ja sitten nyt pyydettiin ensi viikoksi tunnin puhelinkeikkaa, otin sen vastaan mutta kun kyselin viime vuoden maksamattomista keikoista, niin minulta kysyttiin että mitkä päivät ja kellonajat olivat, jos haluan ne maksuun. Olin jo kertaalleen silloin ilmoittanut heille ne tuntivuorolomakkella ja sieltä ehdotettiin että laitetaan ne maksuun kun tulee lisää työkeikkoja, niitä ei koskaan tullut koska oli 9 kk tauko. Ja muutenkin kyselin voinko saada rahaa siitä että hiljattain sovittua keikkaa ei koskaan soitettu vaikka päivystin kotona, niin kuulemma en voi saada rahaa siitä. Okei mietin vaan sitä, että miksi teen tätä työtä? Onko tällä jotain tarkoitusta? Ei ainakaan raha kun olen kaiken tämän 1,5 vuoden stressin ja päivystämisen jälkeen saanut ehkä 50e yhteensä rahaa noin kymmenestä puhelinkeikasta. Todella kannattavaa?

Olen katellut kuin haukka kaikkea netissä myynnissä olevaa vauvatavaraa. Mutta vaikka olen löytänyt monia yhdistelmävaunuja jotka on tosi hyviä, niin niissä ei välttämättä silti ole kaikkia toimintoja mitä haluaisin. Sen lisäksi kaikki, mukaan lukien äitini sanoi että vaunuihin kannattaa panostaa sillä niissä lapsi kasvatetaan, pitkään.

Huomenna on ystävän synttärit, jotka alkavat terassikierroksella kello 18, sen jälkeen ehkä syömään ja baariin. Joka tapauksessa kotona olen luultavasti yömyöhään. Ja koiralle en nyt ottanut hoitoa tuoksi aikaa. Ja muutenkin vähän jännittää miten jaksan jos närästää taas niin paljon mitä nää kaks päivää. En kuitenkaan aio jättää bileitä väliin. Saas nähä kuin mun käy.

Lauantaina on lintsipäivä kello 10-13. Ilmainen homma jonne mennään perheen kanssa, siis ilmainen sen takia että päästään sinne äidin työpaikan kautta.

Loma menee hyvin. Mutta tosiaan muuttoasiat vähän ahdistaa. En ole onnistunut löytämään asuntoa, vuokranantaja soitti tänään ja selitti että ei pysty tarjoamaan toista asuntoa josta oli alun perin puhe.. ja tähän en voi jäädä koska tässäkin alkaa se remppa. Ja mulla ei ole yksinkertaisesti mitään paikkaa mihin mennä, koiran kanssa ainakaan. Mun porukoillakin ollaan allergisia. Jännää.

S