Meillä on ollut tänään hieno päivä. Tyttö ei ole itkenyt kuin muutaman tunnin tavallista itkua. Ei kipuitkua.

Viime yö oli pitkästä aikaa lyhyempi unien osalta. Olin ehtinyt nukkua 2 tuntia kun tyttö heräs ekalle syötölle ja joskus 1,5h myöhemmin heräs uudelleen ja siihen se jäikin. Mun yöunet oli alle 4 tuntia. Kello 7 jälkeen en saanut enää nukuttua kun piti tyttöä hyssytellä. 

Kotihoito tuli ysiltä. Lähdin kävelylle koiran kanssa ja sitten postin, ruokakaupan ja kirjaston kautta kotiin 11 jälkeen. Ja siinä sit kotihoitaja oli yrittänyt saada tyttöä uneen mutta ei ollut saanut. Seuraavat kaks tuntia meni mulla siihen että yritin saada tyttöä nukahtamaan. Vaikutti vähän levottomalta joten ei onnistunut nukutus. Ystäväni tuli kylään, sain ihanaa seuraa pitkästä aikaa. Parin tunnin jutustelun jälkeen lähdettiin saattamaan häntä metsälenkin kautta töihin. Lenkki olikin yllättävän pitkä. Saman tien autoon ja näkemään mummo joka oli ostanut hellyyttävän ensi lusikan ja kaiverruttanut siihen Zaran nimen. Olin aika väsynyt tässä vaiheessa, yritin vaan tsemppaa et pääsisin kotiin sohvalle ja syömään ruokaa. Zara nukahti mummolla ja nukkui sen ajan mutta heti kotona heräs. Tulin kotiin 18 aikaan että ehtisin kattoa telkkarista mun sarjan mut sit soi saman tien ovikello. Naapurin pieni poika halus tulla meille. Mietin hetken, että voi en millään nyt jaksais ketään. Oon aivan rikki. Mut en keksinyt mitään mitä sanoisin. Joten siinähän kävi sitten niin että tyttö alko itkeskelee ja poika halus kattoo piirrettyjä. Ja mä kirosin mielessäni et miks se aina tulee tänne ja just väärään aikaan. Plus että koiraa tulee kattomaan mutta ei koira halua koskaan leikkiä tai olla kenenkään kanssa. Ja musta muutenkin tuntuu että pojan kertomusten mukaan hän tulee meille kun kukaan kavereista ei jaksa enää olla .. En sit halua pientä pojan mieltä musertaa ja päästän aina sisälle. 

Jossain vaihessa poika lähti ja tyttö rauhottui nukkumaan tunniksi. Kahdeksan aikoihin heräsi ja nukahti äsken uudelleen. Tähän asti siis kaikki hyvin. 

Ilmavaivoja oli tänään todella paljon. Ja myös masua kipristeli mutta ei onneksi ollut mitään koliikkikohtausta. Vahdoin maitojauheen nyt neuvolan suosittelemaan hypo allergik nutriloniin. Saa nähä auttaako masuvaivoihin.

Huomenna vapaampi päivä kun koira haetaan hoitoon.

S