Heipsan!

Täällä voidaan aika jees. Tyttö oli aamun kiltti, vähän alko itkeskelee koiran kans lenkillä mut sit oli taas oma ihana ittensä. nyt on yrittänyt pari tuntia nukuttua mut koko ajan kyl inisee kun mahassa on ilmaa, ei kuitenkaan ole hereillä vaan saan tuuditettua uneen. Herättiin 11 aikaan, tyttö oli hereillä jonnekin 14 asti. Ja sit viime yönä saatiin suht hyvin unta. Tyttö nukahti puolilta öin, ite menin sänkyyn yhen aikaan ja saatiin nukkua jonnekin 4.45. Sit syötön jälkeen unta taas 6 alkaee. Ja sit oli viel yks kunnon syöttö ja joskus 9 aikaan otin tytön rinnalle johon nukahti. Nukuttiin siis ennätystunteja! Ainakin 5 tuntii, luultavasti enemmän mut osan ajasta olin kyl tosi kevyes unessa että koko ajan tarkkailin nukahtiko tyttö kun se kitis..

Äidille olisin menossa käymään tässä parin tunnin päästä. Oon saanut tänään ekan kerran imuroitua sen jälkeen kun tyttö tuli mun kans sairaalasta kotiin kolme viikkoa sitten. Olen tähän asti vaan lakassut ja pessyt lattiat. Pyyhin pölyt, kirjottelin vauvakirjaan, siistin tytön vaatteita kun osa on niin isoja et ne piti saada sivuun. Pesinja ripustin pyykkiä. Alkaa taas nukuttaa... Kattelen telkkua ja yritän saada itteni reippaalle lenkille viel koiran ja tytön kans ennen kuin lähetään mun äidille Vantaalle.

Kaipais seuraa, muuten nukahdan pystyyn.

S