Olin just menossa päikkäreille kun 13.30 paukahti naapurin poika kylään. Lähti äsken lenkille koiran kanssa, eli kateltiin telkkua tossa 1,5h jonka aikana tyttö nukahti kello 14. Mä en voi enää mennä koska tunnin kuluttuä pitää jo lähteä ajelemaan Vantaalle. Päätin tänään käydä ostamassa ystävälleni lahjan ja äiti ehdotti että kattois tyttöä sen aikaa. Samalla käyn istumassa iltaa siellä. 

Sain pienen vierailijan täällä ollessa pyykättyä, vietyä 5 pussia roskia, tiskattua ja nyt on pakattu laukkukin valmiiks tytölle kun lähetään kotoa. Niin ja sain mä meikattuakin. Vielä olen verkkareissa mutta periaatteessa mun ei tarvitse kuin pukea itteni ja tyttö. Koira on väsy kun käytiin aika pitkä lenkki aamulla 12 aikaan kun herättiin niin piti eka tyttö rauhottaa.

Meen sitten tiistaina ruokakauppaan ja sinne kirppikselle. Meinasin mennä tänään kirppikselle mut oon niin väsy ja tyttökin oli hereillä niin en uskaltanut sit lähtee lajittelee kirppistavaroita jos toinen päättääkin sen ajan olla rauhaton. Noh loppu hyvin kaikki hyvin. 

Mä kirjottelen teille kohta bostauksen sairaalapäivistä sekä saaduista lahjoista.

S