Heippa!

Olen jo 16.9 alkaen odotellut äitiyspakkausta kunnes muistin itse unohtaneeni toimittaa raskaustodistuksen. Olin jo postittamassa sitä tänään kun päätinkin laittaa kelan sähköisessä palvelussa kysellä voinko kuvan ottamalla liittää sen netin kautta heille jotta saisin vähän nopeutettua hakemusten käsittelyä. Se onnistui ja nyt voin tyytyväisenä odotella äitiyspakkausta, jippii!

Mä oon tehnyt lisää kauppoja lähiaikoina, myin pesukoneen 40 eurolla viikonloppuna. Eilen haettiin pois peilikaappi 13 eurolla. Nämä rahat olen sijoittamassa vaunuihin. Nimittäin olen nyt sopinut, että kaupat on tullut tehtyä näistä; Brio Sing ja tähän kuuluu tuo kova kantokoppa johon päädyttiin äidin kanssa. 

brio_sing-normal.jpg

Värikin on tuo mikä kuvissa, toimitus on ensi viikolla. 

Mun pikkuveli täyttää tänään vuosia ja me ollaan ostamassa sille patja lahjaksi, jokainen sijoittaa 40euroa. 

Vaunut saan niin halvalla että oon iloinen siitä.

Marraskuussa jään äitiyslomalle ja pidän samalla talviloman joten onneksi sieltä pitäisi tulla vähän ylimääräistä lomarahaa ja tänään soitan ja selvitän että miten paljon saan Kelalta veronpalautuksia sillä en ole vieläkään saanut sieltä sitä verotustodistusta.

Eilen neuvolassa mulle tuli Mehiläisestä soitto ja lääkäri tilas mulle läheiseen Apteekkiin närästyslääkettä taas reseptillä sillä lääkkeet loppui taas viime viikolla ja sunnuntaista asti on ollut närästystä. 

Vauva on tänään tuntunut tosi vahvasti mahan alaosassa, jännittävää!

Mä en malta odottaa, että pääsen äitiyslomalle. Viime yönä nukuin suht ookoo mut en kovin hyvin. 

Mun pitäisi ostaa lähiaikoina kahvinkeitin, silitysrauta sekä kunnon talvikengät.

EDIT;

En saa veronpalautuksia kuin 33 euroa. Olin muistanut koko jutun aivan väärin.

S