Meillä oli tänään erilainen päivä. Kotihoito tuli nimittäin sekä aamulla että illalla. Mulle ehdotettiin tätä iltakäyntiä viime viikolla maksutta ja mähän otin sen ilomielin vastaan. Tosin luulin, että se on torstaina. Vasta aamulla sain kuulla että se on tänään, mulla oli jonkinlainen väärinkäsitys asiasta.

Päivä on ollut aika raskas siitä huolimatta. Tyttö on todella itkuinen, erityisesti tässä illalla kun kotihoito lähti kello 20 niin siitä asti itkua ja ilmavaivoja. Olen saanut nukahtamaan 2 kertaa mutta herää heti.

Nyt oon heijannut ja syötellyt mutta itkeskelee.. jatkan kirjottamista kohta.. 

back=)

nukahti. hyvä niin.

Tosiaan kotihoito tuli aamulla ja sen jälkeen yritettiin nukkua, kolme tuntia oltiin makkarissa ja tyttö ei vaan halunnut nukkun, nukahteli ja heräili ja söi ja sama rumba. jossain vaiheessa huomasin vaan väsyväni koko touhusta. Noustiin, tein ruokaa ja sit tulikin hoitaja ja pääsin vielä illaks asioille Vantaalle.

Sen jälkeen ilta onkin tosiaan ollut mitä oli. Ja nytkin kuuluu makkarista vähän ääntä.

Viime yönä nukuin vajaa 3 tuntia. Tyttö päätti että kello kuus jälkeen ei nukuta. Kun sit oli kotihoitaja tullut kello 9 niin tyttö nukahti sil sekunnilla. Oon aika risasna täällä joten painun pehkuihin=)

S