Olipa raskas aamu, tytöllä on selvästi masussa ilmaa taas. Itki kovasti. Nukahti joskus 13 aikaan kun olin 2 tuntia hyssytellyt.

Yö meni kyllä paremmin. Nukahdin itse vasta tytön syötettyäni kello 4 ja herättiin ekan kerran 9.50!!!!! Jippii=)

Tyttö tosin nukkui ennen tuota muutaman tunnin ja nyt tosiaan on taas unilla. Oon kyl tosi poikki. Rauhaton aamu sai miettimään lähdenkö ollenkaan keskustaan juhliin mutta onneksi nyt tyttö vaikuttaisi rauhalliselta joten eiköhän se pari tuntia pärjää ilman muakin.

Oon nyt onnistunut tunnissa saamaan itteni valmiiksi. Tosin joudun vielä vähän säätää vaatteiden kanssa. Vauvan vaippa ja vaatteet pitää vielä vaihtaa. Laukku on pakattu.

Mun ois tarkotis lähteä kotoa 15 aikaan, ollaan 15.30 mennessä mun veljellä ja saatu auto parkkihalliin jonne mun pitää ottaa veljen tyttöystävä kyytiin jotta ne voi näyttää lätkää portilla..Sit joskus 16.10 lähen kävelemään, juna tulee 16.25. ollaan sit sopivasti 17 mennessä perillä.... 

Kauhee väsy vaan iski taas=)

S