Ilmeisesti se, että pitää blogia on sitten toisten mielestä mahdollisuus alkaa arvostelemaan? Semmoselta tuntuu jotkut kommentit. Joka tapauksessa en aio niihin enempää paneutua.

Olen yrittänyt näitten kommenttien takia tsempata ja olla kirjoittamatta niin paljon huonoista hetkistä ja keskittyä enemmän hyviin.

Mutta rehellisesti tää päivä kaiken ihanuutensa lisäksi on taas yksi niiden myös raskaiden päivien joukossa.

Tyttö on valvonut 14.45 alkaen tähän asti nukkumalla muutaman vartin pätkän.

Olen esimerkiksi tultuamme kotiin nyt 3 tuntia sitten pitänyt tyttöä sylissä käymättä edes vessassa. Tyttö alkaa itkeä heti kun sen laskee sohvalle, sängylle, lattialle jne. Lisäksi hän on koko ajan nälkäinen joten olen käyttänyt suurimman ajan imettämiseen ja korvikkeeseen. Heijaaminenkin on tuntunut aika turhalta tänään.

On vaikea tuntea itteään hyväksi ja arvostetuksi kun tuntee ensinäkin epäonnistuvansa äitinä kun lapsi on koko ajan "kipeä"..Ja sen lisäksi saa vielä täältä kommenteista niskaan sen muun arvostelun. Sitähän tuntee ittensä aivan mainioksi tyypiksi.

Ensinäkin vielä sittenkin palaten erääseen kommenttiin; sillä ei ole mitään väliä tullaanko me kotiin kylästä kello 22 tai 18, tyttö nukkuu kun haluaa ja tän ikäisillä ei ole rytmiä. Ja toisekseen se että nukutaan pitkään ei myöskään tällä hetkellä vaikuta mihinkään. Tänäänhän se nähtiin, mä heräsin jo 8, tyttö nukkui kello 10 asti. Miksi en saisi nukkua jos tyttökin nukkuu? Onhan päivänselvää että yksin kun tästä yrittää selvitä niin nukkuminen on hyvin tärkeää. Ja mitä shoppailuun tulee niin se että mä kyykkäisin himassa enkä näkis ketään tai kävis missään ajais mut lopulta hulluuden partaalle eikä se ole mun tai tyttäreni edun mukaista.

Mikä teitä ihmisiä vaivaa?

Onko väärin kertoa, että hei mulla on raskasta. Onko väärin sanoa, että rakastan lastani vaikka meillä on välillä rankkaa. Onko väärin hakea apua ja toivoa, etät ruudun toisella puolella olisi joku joka ehkä olisi läpi käyny tai käy läpi samaa? Onko väärin tuntea, toivoa, rakastaa, kirjoittaa?

Mikä on sitten oikein?

Ne 100 muuta suomen top blogia missä porukka saa rahaa siitä että ne kirjoittaa valheita ja esittää että kaikki on "aih niin ihanaa"? Sitäkö elämä on?

Mä en ole. Jos ei miellytä, käännä sivua. Niin yksinkertaista. 

S