Hei !

 

Aamulla nukuin 10.15 asti ja kun herätyskello soi olin ihan pihalla. Käytiin koiran kans 40 minuutin puistokävely ja sit kaupan kautta töihin 12-.00-21.00. 

Kun pääsin töistä oltiin taas 45 min puistossa, nähtiin paljon kivoja koiria. Sit piti lähtee viemään koiraa hoitoon viikonlopuks Itä-Helsinkiin. Ja nyt oonkin ollut yksin kotona 1,5 tuntia. Ihan pihalla ja väsynyt. Huomenna pitäs kello 10 olla sit pirteenä töissä 21 asti.. ja sunnuntauna 9.00-21.00. Iltaa kohden närästys on helpottanut mut noin 16-21 oli ihan tuskaa, siis oksetti koska närästi niin paljon. En vielään oo hakenut niit lääkkeit kun kadotin sen reseptin.

Tuntuu et oon edelleen tästä muutosta ja kaikista muutoksista vähän pihalla. Ja koska rahatilanne on tiukka, en voi ostella ja ennen kaikkea syödä mitä haluisin. Tavallaan sääli koska tekis mieli syödä mansikoita, suklaata ja kaikkee hyvää ruokaa koko ajan. Oon ahminut luumuja sit tänään. Kahvi ei maistu edelleenkään, nyt oon melkeinpä päässyt siitä eroon kokonaan. Viimesen viikon ajan en muista juoneeni kuin kerran töis kahvia, ihan hyvä näinkin. 

Kun närästys on pahimmillaan, vatsa muuttuu pinkeeks palloks ja näytän olevani aika pitkällä mut nyt kun se laski illan aikana niin tällä hetkellä ei näy mitään. Mun on jotenkin vaikea nauttia tästä raskaudesta kun pelkään edelleen, että tää viedään multa pois. Joskus nauroin ihmisille jotka oli tämmösii ja näin pitkällä vielä. Mutta kyl se vaan niin on, että seuraavan 6 kuukauden aikana voi mennä tuhat asiaa pieleen.

Yritän selvitä viikonlopusta, jotta voin ens viikolla nauttia vapaista ja nähdä paljon rakkaita! Oon suunnitellut vaikka mitä.

Ja mitä tulee ostoksiin, niin en oo ostellut mitään vauvaanliittyvää tai itsellenikään nyt viime aikoina.. paitsi mainitsemani diaper bag tietty.

Oon asennoutunut niin, että heinäkuussa saan käydä alennusmyynneillä jos varat riittää mutta luultavasti elokuussa ulkomailla tulee sitten ostettua vauvalle sekä mammalle kaikkea. Esim. äitiyshousut on aika kova juttu täl hetkellä. 

Viikonlopuks on ennustettu huonoa säätä ja sehän kelpaa. Mikään ei oo rauhottavampaa kuin kattoa toimiston ikkunasta ulos kun sataa. 

S+mini