Eilen ja tänään kotona. Kaveri peru tän päivän tapaamisen. Ihan kiva ollut siivoilla. Miks mä siivoon koko ajan? Jotenkin oon ollut paremmalla tuulella kun aurinko paistaa ja innostuin pesee pyykkiä kun vauva teki useat niskapaskat tänään.

Päivällä aurinko paistaa sisään ja pöly näkyy heti. Imuroin. Tilasin muuten Allegro nimistä atooppiselle iholle tarkotettua pesuainetta koska kärsin ite vähän ihottumaa eri pesuaineista ja samalla se ei sisällä semmosia värejä haalistavia aineita joten vaatteetkin säilyy paremmin. 

Kotihoito tulee huomenna. Olen tehnyt kauppalistaa. Kaverin kanssa pidettiin eilen brunssi ja siinä tuli sit taas syötyy niin että huomenna on kyllä paljon ostettavaa hedelmä ja vihannesvarastoon. Ja vauvallekin perusvaipat ja maidot.

Mä oon nyt ainoastaan käyttänyt Nutrilonin HA maitojauhetta, ei käytetyä Nania enää. Ja disflatyliä menee kans päivittäin ilmavaivoihin. Tyttö on tänään nukkunut päikkärit ja herännyt ihan hiestä märkänä, mittasin kuumeen eikä sitä pitäisi olla..?

Koira tulee huomenna illalla kotiin. Oon kauheesti miettinyt sitä viime päivinä. 

Muutenkin tälle viikolle riittää tapaamisia. On lastenlääkäri perjantaina ja torstaina pankkitapaaminen.

Kun tyttö nukku päivällä niin vein roskat ja seisoin muutaman minuutin haukkaamassa raitista happea. Tää kotona oleminen on aika raskasta. Ja kaipaan työelämää. Vaikka silloin toivoin ettei tarvitsis käydä töissä. Mutta nyt taas alkanut tökkii tämäkin. Onneks vauva on todellakin hyvä syy olla kotona kokematta siitä syyllisyyttä.

Olen aloittanut sen "laihdutuskuurin". En vaan ole ihan päässyt toteuttamaan sitä vielä siinä määrin mitä oon toivonut. Esim. en oo liikkunut pahemmin. Kohta sekin muuttuu kun koira saadaan kotiin. 

 

S