On ollut semmonen päivä et huhhuh. Tuntuu et ei vaan kykene ajattelee tai tekemään mitään mut on pakko kun toi yks vikiseen koko ajan. Hohhoijaa.

Kaikki johtuu siitä että en saanut viime yönä ollenkaan unta. Ja nyt todellakin tarkotan et valvoin koko yön sängyssä, katoin kelloa enkä nukahtanut. Kello 8 ylös, koiran kans ulos ja siinä sen väsymyksen huomas. Olin ihan sekasin. Meillä oli Vantaalla pankkiaika 10.30 mun pankkineuvojan kanssa joten koiran yritettyä pitkittää lenkkiä taas yli puolen tunnin mä käännyin suosioolla kotiin. Sit oli tulti aikaa hoitaa tyttö valmiiks, syödä ja pukea itteni sit ajelee Vantaalle. Pankissa meni vaan 30 min, sen jälkeen kipastiin kaupasta hakemas tytölle muutamat maidot.

Ennen kuin ehdin vauvahierontaan soitteli jo se mummo että millon ollaan tulossa. Se asuu siin samassa talossa ja vaikka se nyt tajus olla osallistumatta niihin vauvahierontoihin niin nyt oltiin jo kolmatta kertaa sitten kaiken kukkuraks viettämässä taas aikaa sen kanssa vauvahieronnan lisäks. Tyttö nukahti kun lähettiin sieltä 14 aikaan ja mun veli tuli nopeesti siin käymään, lähdettiin samalla oven avauksella kun menin käyttämään koiraa. Haaveilin päikkäreistä koska olin edelleen ihan väsynyt ja koomassa kuten mulla on tapana sanoa. Noh ei siinä mitään 40 minuuttia piti taas ton koirulin kans kävellä, ihan hikisenä kotiin, just sain nopeesti syötyä ja mentyä sänkyyn kun tyttö heräs päikkäreiltä. 

Se vitutuksen määrä siinä vaiheessa, sitä ei voi kerta kaikkiaan mitata. 4 tuntia asioilla, vielä koiran lenkit päälle, vetänyt 5 kuppii kahvii et jaksais ja sit kun olis mahis nukkua niin ei tietenkään. Asiathan ei koskaan mene hyvin lapsiperheissä.

No siitä asti sitten oon viihdyttänyt tota neitiä, nukkui äsken puoli tuntia ja nyt on taas ihan tyytymätön. Mä en tiedä miten jaksan pitää tolle seuraa. Blaah. 

Huomen tulee kotihoitaja ja mun pitäs vaikka mitä laittaa valmiiks mut en taida kyl tehdä yhtään mitään. Mä en kerta kaikkiaan jaksa.

Tämmöset päivät on ihan perseestä.