Heipsan ystävät!

Mulla oli eilen ja tänään vähän ohjelmaa joten pääsin nyt vasta vähän päivittelemään. Eilen oltiin mun veljen kanssa. Yritin saada päikkärit nukuttua 12-15 tytön kanssa mutta hän heräili ihan koko ajan, oli kai ilmavaivoja. 15 aikaan noustiin ja veli ilmotti että hän on pian valmis näkemään. Mulla meni lähemmäs 2 tuntia hoitaa askareet, suurin syy oli se että tyttö oli niin itkuinen :( Käytiin lenkilläkin vähän kiireessä kun hän itki vaikka olin ennen ulos lähtöä pitänyt huolta että on syönyt ja vaippa puhdas.

Meillä oli veljen kanssa ihanaa, käytiin kaupoilla mutta ei viihdytty pitkään koska tyttö itkeskeli vähän väliä. Oltiin ekan kerran vaunun kanssa kaupoilla.

Vihdoin kotona eilen illalla lähdettiin vielä koiran kanssa kävelylle ja tyttö itki senkin ajan:( Nukahtamaan sain kello 24 ja nukkui onneksi 7.30 asti tänä aamuna :)

Mä sain vaan n.5 tuntua nukuttua kun mulla on alkanut jostain syystä univaikeudet.

Aamulla tosiaan 7.30 tytön syöttä ja vaipan vaihto ja toive vielä siitä että nukuttais hieman enemmän ennen kuin kotihoitaja tulee mutta tyttö ei ollut ollenkaan samaa mieltä.

Noustiin ja 9 aikaan sit hoitaja tuli, lähdin koiran kanssa lenkille ja kello 10 olin kaupoilla. Vein pullot, kävin yhteispalvelupisteellä täyttämässä pari lappua. Samalla kävin hakemassa kaupasta muutaman maidon (ollaan nyt käytetty jauhetta mutta sitä ei aina pysty käyttämään) ja koiralle muonaa.

Olin kotona jo 11 aikoihin vaikka olisin voinut olla pidempään. Väsytti niin paljon etten pystynyt keskittymään mihinkään. Ja muutenkin ei ole oikeastaan rahaa mihinkään ylimääräiseen.Tyttö oli just nukahtanut kun kotihoitaja lähti mutta heräsi saman tien. Syötin ja yritin saada nukahtamaan, siihen meni melkein pari tuntia. Ehdimme nukkua tunnin kun heräsin viemään koiraa kävelylle ennen kuni äitini tuli. Kävely ei ollut kovinkaan kivaa kun tyttö itki koko ajan.. Kotona sain rauhalliseksi, Puolisen tuntia yritin ulkona kävellessä häntä rauhotella.

Äidin kanssa käytiin asioilla ja olin kotona 17 mennessä. Tytön kanssa jumpattiin ja kokkasin vähän ruokaa itelleni. Nyt hän näyttäisi nukahtavan. Olisi ihan kiva kun on kuitenkin herännyt 12 tuntia sitten eikä ole nukkunut pahemmin tänäänkään.

Kotihoitajien kanssa olemma tällä viikolla puhuneet siitä, että tytöllä saattaisi olla koliikkia. Tietysti en tiedä varmuudella mutta näin he epäilivät ja kieltämättä on käynyt sama itselläni mielessä. Teijän ihanista kommenteista ja ehdotuksista olen kokeillut kaikkea, jos en kerran niin vähintään useamman kerran eikä oikeen mikään tunnu auttavan:( Toivotaan että tyttäreni on vain tapaus joka eiVAIN halua nukkua päivisin ja itkuisuus johtuisi masusta ja menisi itsekseen ohi. Ainiin lisättäköön että terapiaa en ole kokeillut, sitä vyöhyke;) vielä..

Kaikkea hyvää teille:)

Mä meen keittämään kahvia ja kattelemaan salkkareita!

S