Ihanaa, mä pääsin saunaan ja äiti katto tyttöä=)

Oltiin jo joskus 17.45 mun äidillä ja kotona 22.30, lenkille saman tien ja hetki sit tultiin kotiin. Tyttö on ollut melkein koko päivän hereillä, myös äidillä kärsi masuvaivoista ja nukku vana kevyesti ja heräili koko ajan. Nyt on nukkunut melkein tunnin putkeen. Onneks.

Kattelen telkkua ja suunnittelen ens viikkoa.

Mulle tuli vähän tenkkapoo kun tilanne on se, että mulle tulee tiistaina rakas ystävä jota haluan muistaa lahjalla ja ollaan sovittu että kokkaillaan, mä lupasin ostaa osan ruokatarvikkeista kun olen menossa muutenkin tiistaina ruokaostoksille kun tulee kotihoito.

Mutta kotihoito soitti pe ja kysy että kai mulle sopii jos tiistai aamuna kun tulevat kello 9 niin samalla tulisi joku toinenkin tyyppi jonka kanssa tehtäisiin palvelusuunnitelma. Mä luulin, että on selvää että ne hoitaa tyttöä niin kauan kuin tarviin eli varmaan kuukauden pari.. No sanoin että käy ja sit tänään jotenkin iski se todellisuus.

Ne lupas olla tiistaina pidempään eli 9-12. Mun tarkoitus oli käydä ruokakaupassa 9-10 välillä ja sitten suunnata kirppikselle viemään tavarat myyntiin ja sen jälkeen nopee käydä ostamassa pieni lahja ystävälleni joka samana iltana tulee luokseni. Semmonen ystävänpäivä kiitos hänelle. Mutta en usko että ehdin.Siitä syystä että tiedän etten ole kello 10 vielä suorittanut kauppareissua läheiseen Prismaan ja lastentarvike kirpputori on ihan eri suunnassa, melkein 15 min ajomatkan päässä sen lisäksi siitä menee vielä toiset 10 min paikkaan mistä lahja pitäisi ostaa. Nyt aloin harkitsemaan jos veisin tavara huomenna kirppikselle, sen saa tehdä sillä ehdolla että vie ne 14.30 ja kello 15 he sulkevat. Eli ei saa viedä aamusta. 

Hmm...

Miksi mä stressaan tällasta?

S