Haluan vaan tulla tänne kirjoittelemaan :)

Tulee mieleen pieniä asioita jotka haluaa tänne raapustaa muistoksi jos joskus tätä blogia alan kirjaksi rustamaan. Onhan tää mulle vähän niin kuin päiväkirja.

Silloin kun kävin ultrassa Naistenklinikalla oli monia heinoa hetkiä. Kyselin esim sitä kun olen syönyt vähän epäterveellisesti ja aika vähän niin hän sanoi, että lapsi ottaa päältä parhaimmat ja äiti jää sitten paitsi. Että ei tarvitse sitä hätäillä. Ultraus oli kaiken kaikkiaan tosi jännä kokemus. Oli outoa nähdä jotain liikkumassa sisälläni vaikka en tuntenut mitään Kätilö joutui painamaan tosi syvälle ihoon että löydettiin vauva, aluks ajattelin että eikö toi vahingoita mun lasta mutta aika pian huomasin hänen selittäessään, että lapsivettä on sopiva määrä ja näin ollen turvaa sikiön. Se on turvassa siellä omassa kuplassaan. Se teki selväksi sen että voin makaa hyvin mahallani pelkäämättä että liiskaan sen.

Nukuin viime yönä tosi makoisasti kun jaksoin raahautua sänkyyn monen yön sohvalla makoilun jälkeen. Aamulla oli hyvä ja levännyt olo.

Mua kyl kyrsii tehdä töitä tän viikon samassa tiimissä olevan naisen kanssa, joka tuuraa yhtä sairaslomalaista. Mä yleensä pääsen hyvin tauoille, vessaan syömään. nyt en pääse ollenkaan oman aikataulun mukaisesti. Meil on yleensä päivän aikana taukoa yhteensä se 50min, sen saa jakaa ja nyt tää tyyppi on ollut kohta tunnin tauolla. Kauhee nälkä ja jano Ärsyttää tosi paljon. Kysyin äsken joko voin mennä niin ei koska hän viel syö tässä jälkkäriä. 

Saamar!!!!!!!!!!!!!!! Meil on 30 min yhtä putkeen taukoa jo paljon, tää pitää enemmän kuin laki sallii. 

Mä oon yleensä pitänyt pari taukoa 3-4 tunnin aikana, nyt oon käynyt kerran nopee vessas.

Anteeksi että avaudun mutta mua ärsyttää ihmiset joiden takia mä joudun "kärsii"