Hohhoijaa että väsyttää. Eilen oli perhepäivä. Sunnuntaina siis. Kello 13 piti tulla kaverin kylään, tyttö kiukutteli koko aamun tunnit joten 12 jälkeen päästiin vasta aamulenkille ja sit kun kaveri ei tullutkaan niin olin enemmän helpottunut asiasta.

Mun piti mennä äidin luokse 16-17 aikoihin mut olin siellä vasta joskus vähän ennen 18 koska sain tytön rauhottumaan vasta 15.30 (oli välissä nukkunut ehkä tunnin) ja sit ite torkahdin 16.40 asti jonka jälkeen piti vielä käyttää koira jamatkalla äidille hain veljen tyttöystävän kyytiin matkalla. Ilta menikin siellä. Olin kotona vasta 23.30, koska yksi veljistäni tuli sinne vasta 22 jälkeen ja sit lupasin heittää toisen veljen ja tyttöystävän kotiinja heidän takiaan lähtö viivästyi. Tyttö oli siellä aika kiukkuinen mutta myös hereillä ja sosiaalinen.

Käytiin sitten vielä puolen yön aikaan lenkki ja sit tyttö vaan itki ja itki, joten mulla meni kaikki iltatoimet ihan ohi ja meninkin sänkyyn lohduttelemaan häntä. Nukahdettiin varmaan 1.30 ja herättiin 4.30, saatiin siis hetki nukkua mut tän jälkeen tyttö ei oikeen 8-9 asti nukkunut yhtään. Olin taas ihan rikki. Sit 9-12 nukkui ehkä tunnin monessa osassa. Kello 12 noustiin ja meni taas melkein se 2 tuntia ennen kuin tyttö rauhottui. Ystäväni L toi minulle suklaata, kuoharia (että voin nauttia jokua ilta) ja ihanan Michael Korssin pienen laukun jonka päätin ostaa itselleni ponnistuslahjaksi. Nyt minulla on siis yksi ja ensimmäinen merkkilaukku.

L lähti aika nopeasti ja tyttö kiukutteli heräten vähän väliä ajalla 14-17. Sain kuitenkin aina hänet nukahtamaan ja päätin käydä vaatehuoneen kimppuun. Kuvasin teille vauvan tarvikkeita, lahjoja, kirppis löytäjäni, joululahjojani jne jne.. Lupaan laittaa kuvat tänne viimestään huomenna.

17.30 tyttö heräsi, imetin varmaan noin puli tuntia, lopetin puhelun kaverin kanssa ja lähdettiin pikaiselle 10-15 min lenkille koiran ja tytön kanssa ja koko lenkki oli itkemistä hänellä. Samoin kotiin tultuamme. Laskun sen verran että pääsen vessaan niin huus. Oon nyt päättänyt soittaa huomenna lääkäriin, et saatais edes toi rähmivä silmä kuntoon ja sit haluisin muutenki et lääkäri tutkis onko tytöllä kaikki ookoo kun ei tunnu nukkuvan oikeen öisin tai päivisinkään.

Nyt katoin Emmerdalen ja seuraavaks olen suuntaamassa vielä makkariin hoitamaan kuvaukset loppuun.. 

S