Rakas ystäväni oli virkannut tytölleni tämmöisen ihanan täkin<3 KIitos!!!

10168952_10153975541940463_403103976_n-n

Rakas pikku vauvani kääntyi tänään itse kokonaan selältä vatsalleen, apua !!<3 Ihana!

 

Eipä meille muuta kuin koliikkia taas. Reppana, käy ihan sääliks mun rakasta. Mut joo liikaa ohjelmaa myös ollut tää alku viikko, onneks loppu viikoksi ei mitään ihmeempii.. Tyttö nukahti viime viikolla kun ei ollut koliikkia joka ilta 19-20, nyt se on venynyt sinne 22. Ja yleensä 16-18 aikoihin alkaa se koliikki-itku. Tänään se alko 19 ja päätti 21 mutta oli aika levoton ja väsynyt 21-22 ettei meinannut nukahtaa millään. Nyt on muutenkin viimesen tunnin aikana muutaman kerran kuulunut makkarista itkua, olen mennyt katsomaan niin onneksi on nukahtanut. Saisi levättyä.

Ja vaikka yöunet on vähentyneet niin päikkärit on edelleen kadoksissa. Välillä nukkuu vaunulenkeillä. Mutta muuten niin ei kauheesti kiinnosta häntä unet ja öisinkin nukkuu vähän kun alkaa 3-4 aikoihin heräilee ja viime yönä ei meinannut ollenkaan taas nukkua kello 6 jälkeen. Mä olen sit yrittänyt lepäillä minkä kerkeen eli hyvin vähän.

Raskauskilot ei lähde millään, ärsyttää vaikka tunnen tekeväni kaiken. Jotain teen ehkä sittenkin väärin joten olen alkanut kiinnittämään yhä enemmän huomiota siihen mitä syön ja liikun enemmän. Käytän myös askelmittaria. Ehkä väsymyskin vaikuttaa asiaan..

Kesää odotellessa.