Mulla oli tänään ja on edelleen huono päivä. Töissä on ollut taas ihan helvettii ja aamulla kun käppäilin viimesillä voimilla läheiseen Postiin koiran kanssa niin sieltä hyökkäs joku tyyppi sit heti ovella kimppuun ja ohjas mut agressiivisesti ulos koiran kanssa. Olin ihan pöyristynyt, vihanen. Postilla ei kuulemma ole mitään kieltoja mutta tää kauppakeskus minkä yhteydessä Posti on kieltää koirat. Aika outoa että olen asioinut tuolla 5 vuotta ilman että kukaan puuttuu asiaan ja tänään sattu sit olemaan joku eri kuin myyjä ja kävi heti kimppuun. Voitte uskoo et räjähdin ja olen laittanut palautetta jokaista kanavaa pitkin. Oon niin hiilenä. 

Ja mitä kävi kun kirjoitin facebookkiin suuttumukseni? Tyypit jotka ei koskaan kommentoi alkoivat lässyttämään etä mähän oon se joka oon väärässä. Ja ihan kuin mua a)kiinnostais muide mielipide b) kiinnostais väitellä c) jaksaisin puolustella itseeni asiassa mikä ei ole mun vika ja syy.

Koko päivä pilalla.

Mä oon kyllästynyt ihmisiin jotka aukoo päätään ja kohtelee muita huonosti.

Teki mieli sanoa tänään monelle facebook tuttavalle et pidä sä nyt vittu turpas kiinni.

Mä oon niin jotenkin.. herkkänä just tällä hetkellä että en jaksa vaan ketään tai mitään.

S