Tultiin just koiran kanssa lenkiltä. Ihana ilma, tuulee sopivasti. Nähtiin tosi söötti kundi koiransa kans joka pysähty sit juttelemaan. Kun meijän katseet kohtas tuli kylmät väreet. Siin oli jotain! Se olis varmaa halunnu puhua lisää mut mun koira halus jatkaa matkaa, mun mielestä se asuu tos ihan vieres. Usein täällä asuvilla koiran ulkoiluttajilla on ikävä kyllä tyttöystävät, sen oon huomannut.

Oon koko päivän odottanut että pääsen Töölön sairaalasta hakemaan erästä läheistäni joka joutu sinne leikkaukseen. Leikkaus oli aamulla mutta vasta 14 aikaan hän heräsi ja olin jo valmis menemään sinne kun ilmotettiin että kello 19 lääkäri tutkii ja päättää voiko hänet kotiuttaa. Muut läheiset meni sitten hänelle sinne tueks ja nyt mäkin oon menossa. Nukuin tunnin päikkärit ja sen jälkeen olo on ollut aivan karsee. Vasta lenkki vähän piristi. 

Mä oon tänään suunnitellut sitä huomist yllärii, oon tullut siihen tulokseen että tehään cupcakeja sekä kakku. Mun veljen mielestä jonki kumpi ois riittänyt mut teen niistä eri makusia niin eiköhän sit ole jokaiselle jotakin.

S & 16+6 beib