Olin Kättärillä 14-16.40 tänään tutustumassa. Sain paljon tärkeää infoa liittyen synnytykseen ja sen kulkuun. Tosin selkä puutui kun istuttiin suurin osa ajasta ja meni 40 min yli. Käytiin tutustumassa synnytyssaliin, se oli jees ja tavattiin vasta syntynyt ja hänen perhe. Oli siis hyödyllinen kokemus.

Mun kaveri oli laittanut viestiä kun olin kättärillä, että mihin aikaan hänen miehensä voisi tuoda kaukalon. Vastin hänelle kun pääsin pois. Vastasi nyt pari tuntia myöhemmin että voinko mennä juna-asemalle hakemaan sitten kaukalon hänen mieheltään. Ja siis en todellakaan jaksa kantaa mitään ja tuo kaukalo on hänen sanojensa mukaan painava.Mutta se ei ole se syy miksi menetin kärsivällisyyteni. Vaan tämä koko soppa yhden typerän tavaran takia. Ja ennen kaikkea on pöyristyny siitä, että joku voisi tehdä näin toiselle.

Kaiken lisäksi silloin kun näimme kerroin rahatilanteestaani ja hän neuvoi että menisin sosaalitoimistoon hakemaan toimeentulotukea. En itse usko, että saisin sieltä mitään. Mutta hänen painostuksen ja monen tunnin ympäri puhumisen jälkeen hän lupasi silloni pari päivää sitten että tulee tänään meille senkin takia että saadaan hakemus laitettua ja hän pystyy auttaa ja neuvomaan miten sen kanssa kannattaa tehdä. Sekin meni nyt ihan käsille, ei se edes puhunut asiasta enää tänään.

Joka tapauksessa laitoin nyt hänelle viestin, että helpointa on nyt että palautat rahat tililleni. Annoin mahdollisuuden tuoda sen Selloon pari päivää sitten ja sen jälkeen vielä sanoit että voit tuoda sen minulle milloin vain, lopulta kuitenkin peruit ja nyt tää menee näin hankalaksi, aiheuttaa mulle turhaan stressiä joten parempi vaan että palautat rahat. Säästyn näin tältä paskalta.

 Vastasi jotain, että todella törkeää että perut kaupat tässä vaiheessa.

Sanoin että saan sen muualta, kiitos vaan ja en enää jaksa tällasta pelleilyä ja annoin sulle jo mahdollisuuden aikaisemmin hoitaa tän asian mutta nyt mä en vaan kerta kaikkiaan jaksa.

S