Nyt on helpompi olo. Nukuin töiden jälkeen 1,5h, ollaan käyty koiran kanssa pari reipasta lenkkiä tänään ja tunnen erittäin vahvasti jotain potkujen suuntaista masussa, usein ne taitaa kuitenkin olla ilmaa? 

Väsymys ei kyllä ole loppunut mihinkään. Mistä tää tuli? Oon nimenomaan panostanut vitamiinien ottamiseen viimeiset viikot tosi hyvin ja täsmällisesti, tuntuu että nyt iskee se väsymys mistä moni puhui alku raskaudessa, jonka piti helpottaa. Ja mulla se iskee nyt?

Mä sain hyvän idean, että sen sijaan maksaisin raskausajan kuvista jotka haluan ottaa ihan luonnossa, joen lähellä jne.. niin rupesin kyselee ammattikuvaajilta hintoja ja kylhän niitä hintoja sit sai ja aivan liikaa pyysivät, ainakin mun kukkarolle n.300. Mietin pääni puhki tiedänkö ketään hyvää läheistä kenen kanssa jaksais raahautua ympäri kaupunkia eri rekvisiittojen kanssa.. No lopulta muistin että mulla on eräs ystävä joka on alottanut pari vuotta sitten valokuvaus harrastuksen, olin ihan unohtanut koko harrastuksen. Sovittiin nyt et mennään ottamaan jo syyskuun lopussa kesäkuvat ja riippuen millanen sää on sitten marraskuussa niin jotain syksyisempää silloin. Ihanaa.

Huomenna on aivan yhtä tylsä päivä kuin tänään.

Oireet tällä viikolla

+väsymys pahempi

+ilmaa masussa

+masukasvu

S