Juu kyllä ne mun epäilyikset osuivat oikeaan. Lämpöä olo tytöllä su, eilen näytti jo paremmalta kunnes päivällä kesken kaiken alkoi itku, lämpö, nenä tukossa ja kaikin puolin ikävä olo pikkusella. Tänään sit päätettiin ottaa rauhallisesti kotona. Vielä eilen saatiin mun veljelle koira niin ei tarvii senkään takia lähteä tonne sateeseen vaikka täytyy sanoa, että koiran hoito ei oikeastaan enää ole yhtään niin vaikeaa mitä se oli alussa vauva-arjen pyörityksessä. 

Tyttö on voinut tänään oikein hyvin, flunssa on edelleen mutta lämpöä ei enää. Ollaan vietetty laatuaikaa. Käytiin kaupassa sen verran että ostettiin vaippoja ja puuroa. Tähän asti hyvin maistuneet hedelmäpiltit on nyt tökkinyt monta päivää. Lihaisat menee, mutta niiitäkin on vain muutamat mistä pitää, muita ostelen sinnikkäästi mutta sylkee ulos. Omat pöpöeröt ei koskaan kelvanneet niin aattelin vielä kokeilla uusia omia tekemiäni jospa saataisin jotain maistumaan. En luovuta ton ruokailun suhteen ihan helposti!

On ihana halata omaa lasta, rakastaa niin paljon. Olla sellainen äiti mitä ennen piti kuivana. Mutta tää ei ole ollenkaan sitä, tää on maailman makein juttu! 

Mun on pitänyt myydä noita lastenvaatteita. Ollaan kuitenkin vielä kiikuteltu näissä 62 koon vaatteissa. Mutta koska kulutettiin kaikki helleasut niin hyvin heinäkuun helteissä niin voi varmaan itselleen myöntää että tuskin niitä kaivataan enää pahemmin, että ainakin ne voisi laittaa myyntikoriin:D Mä ostelen koko ajan kaikenlaista tytölle, et oikeen hävettää. Tänään H&M:ssä mä en raaskinut ostaa itelleni 20euron housuja. 

Tänään soiteltiin neuvolasta uutta aikaa meille, ootan innolla 11.9 kun päästään taas mittauksiin. Kelastakin soiteltiin mun hakemukseen liittyen miten töihin paluun kanssa yms. Oon palaamassa siis lokakuussa töihin täyspäiväisesti. Kampaajalle pääsen lauantaina. Mulle laitetaan raitoja. Jotain makeeta. Viimeks olin kesäkuussa kampaajalla, silloin leikattiin ja värjättiin perus tummanruskee. En loppujen lopuksi kauhean suurta eroa ole huomannut tukassa, siis värin osalta. Nyt odottelen innolla lauantain lopputulosta, jotain uutta, virkistävää!

Mun ystävälle on tulossa toinen vauva lokakuussa, tyttö tällä kertaa. Ollaan järjestämässä baby showerit joihin meinataan askarrella=) Oon aika innoissani koska viimeks oli sininen teema ja nyt päästään vähän vaaleenpunastakin sekoittamaan, turkoosia ja kultaa=) Aika siistii!

Päätinpä muuten tehdä itselleni kukkaroon semmoisen pienen taulukon minne kirjailen suurin piirtein kaikki maksut mitä kortilla maksan. Eli oon tavallaan koko ajantasalla siitä miten paljon tilillä on rahaa ja mitä tuhlaan. Yks kaks sitä huomaakin, että ei kaupassa ostakkaan niin helposti mitään tarpeetonta. Tarpeetonta on siis ihan kaikki semmonen mitä ei epätoivoisesti tarvitse. Kuten kynsilakan poistoaine, kuinka usein mä lakkaan kynnet for real? Niinpä, kysyin sitä tänään itseltäni.

Oon myös päättänyt myydä vaatekaappejani tyhjemmäksi. Oon tehnyt sitä koko ajan vähän sivussa mutta nyt vien kirpputorille ison kassillisen. Huomaan että valitsen usen samoja kulahtaneita vaatteita koska ne on mukavempia. Mutta niitä hienompiakin sopisi käyttää! 

mama