Tuli sitten sekin tietoon, 44 tuhatta oli noin tämän asunnon kustannukset.

En ole ihan varma miten tää homma menee mutta sen voi maksaa ilmeisesti kokonaan pois tai maksaa osissa mutta silloinkin maksettava puolet? Blaah. Ota nyt selvää.

Mulla ei nyt oo aikaa ajatella tota laskua kun tyttö taas kiukuttelee. Ei pysy ajatukset kasassa.

Nukuttiin viime yönä kaksi ihan hyvää pätkää;02-5.30. Ja sit jostain 6.30-8.50. Mut sen jälkeen ei mitään tietookaan unesta, annoin maitoa, vaihoin vaipan, otin rinnalle mut koko ajan äksyilee.

Noustiin 10.20. Reipas lenkki ja sit söin aamupalan yms. Tyttö oli jonkin aikaan ihan rauhallinen sohvalla mun kanssa mut nyt on ehkä 45min kiukutellut, annoin maitoa kun sil tuli nälkä ja sit yritin saada uneen mut ei oikeen mikään tepsinyt. Äsken laitoin vatsalle ja nyt vasta silmät alkaa vaipua kiinni.

Mä oon tänään päättänyt että en imetä ollenkaan jos se auttais masuvaivoihin, oli eilen illalla taas niin kivuissaan että sääliks kävi. Katotaan onks siitä hyötyä.

Me lähetään tänäään Helsingin keskustaan kahvittelemaan ystäväni kanssa. Siistii matkustaa ilmatteeks! HAHA. Joo ja saa vaunut muuallekin kuin vaunulenkeille messiin. Siistiä. Mennään busilla joka lähtee 14.40 et vielä on vähän aikaa mulla laittaa tytön tarvikkeet valmiiks ja ehdin ehkä tekee kotitöitäkin.

S