Ihan ensiksi ; neuvola soitti eilen ja ilmoitti, että sokerirasitustesti negatiivinen eli mulla ei ole raskausajan diabetestä. Mikä helpotus! Sit kysyin et mites toi vauvan paino 750grammaa, onko huono juttu? Niin sano että mun geeneillä (idästä) yleensä lapset on pienenmpiä masussa ja toisekseen oon tekki vaan 155cm joten sekin voi vaikuttaa vaikka isä onkin yli 180cm. Siit tultiinkin viime kirjoituksen kommenttiin. Kiitos paljon, että olet jaksanut lueskella vaikka välillä tuntuu että näissä mun jutuissa hyppään asiast toiseen ja loogisuus puuttuu. Mut voin sanoa, että närästys on ollut aika hyvin poissa nyt pari päivää. Ja käveleminen tosiaan auttaa siihen, sitä suositeltiin lääkärissä! En ole kokenut mitään vaikeuksia näin lyhyenä raskauden suhteen mut nyt näillä viikoilla alkaa selvästi olemaan ankkakävely mulla tulossa kuvioihin, masu ja vauva kasvaa kovaa vauhtia, hän tuplaa painonsa näillä viikoilla joten voin kuvitella että loppuaika ei ole mitään herkkua. Mutta tänään sain kerrottua koko maailmalle raskaudesta ja ainoa toiveeni oli kaikille, että älkää jättäkö mua ulkopuolelle tai kohdelko mua toisin kuin tähän asti. Aion edelleen mennä juhlimaan (keikoille) ja viettämään Halloweenia kaverille. En ole mummoilemassa kotona. 

Eilen olikin hienoa päivä kun lähdettiin ystävän kanssa kirpputoreille. Käytiin Keravalla asti. Ja Tuusulan femmatorissa. 6 tunnin reissun aikana rahaa kului 20e, siihen sisältyi kaksi Pentikin aivan ihanaa lampunvarjostinta (2 eri kokoa) ja sitten vauvalle reunapehmusta sänkyyn. Näin ainakin 8 eri reunapehmustetta, mutta ei oikeen hinta, koko ja kunto täsmännyt. Lopulta viimesessä kirppiksessä tuli vastaan suloinen 2,5 euron reunapehmusta joten en voinut vastustaa. Loput ostoksista oli vaatteita (taas) mutta uskokaa tai älkää, jätin ostamatta tosi paljon!

Hoitopöytä jotan kaverin kanssa käytiin hakemaan matkalla jäikin sitten ottamattta kyytiin koska ei mahtunut. Olin etukäteen pyytänyt että myyjä purkaa pöydän. Päästyäni perille hän ihmetteli miksi olin tullut paikalle kun olin halunnut purkaa sen eli kaupan. Joten voitte arvata mikä vitutus tuli siin kohtaa! Siinähän me yritettiin sitä Ikea:n halpis hoitopöytää eka purkaa mutta koska myyjällä ei ollut mukamas työkaluja eikä omassakaan autossa ollut jakoavainta niin kaadettiin penkit mun pienessä toyotassa ja taiteiltiin sitä ympäri ämpäri. Lopulta luovutettiin ja lähettiin pois. Kiitos vaan tästäkin. Hyvä suomenkieli taas siellä päässä.

Oltuani 6 tuntia ympäriinsä olin suoraan sanottuna ihan naatti. 

Tulin kotiin, keitin nakkikeittoa ja lähdin sitten vielä 19 aikoihin näkemään erästä ihanaa ystävääni joka kertoi, että aikookin järjestää minulle baby showerit! Jippii mä saan ne =) HIHIHI!!!!!!!!!!!<3

Sit kotiin joskus 22, koiran kanssa lenkki ja nukkumaan.

Tänään ylös 8.30, lenkkiä koiran kans taas ja pikkuveljen kanssa Tikkurilaan oikeusaputoimistoon hänen oikeusjuttunsa takia. Siellä meitä luultiin avopariksi :D Joo mä tykkään itteeni 11-vuotta nuoremmista miehistä, kiitti vaan, HAHAHAHAHA.

Sen jälkeen käytiin kirpputorilla missä mulla oli vaatteita. Olin lievästi nälkäinen ja närkästynyt tossa vaiheessa joten se tunti mitä pöytää siistin ja laitoin vaaatteita myyntiin tuntui ikuisuudelta. Samalla kun laitoin tavaraa niin niitä vietiin käsistä. Kävin kysymässä kassalta saldoa niin sanottiin että ei olla varmoja koska on ollut niin kiire eli tän päivän saldo puuttuu mutta nopeesti laskin siinä niitä myyntilappuja sain summaksi itselleni 30e, eli pöytä -20euro joten jäljelle jää 10 e. Eli tosi huono tulos:( Kaverilla sen sijaan tais olla summa joku 70e. En jäänyt sitä laskeskelee. Käytiin sen jälkeen ruokakaupassa ja kotiin 14 aikoihin. Käytin koiran, sit syötiin ja neljän aikaan läppärin kans sohvalle. Nukahdin viiden aikaan ja pakotin itteni ylös 18 jälkeen kattoman Emmerdalea. Äsken käytiin vielä iltalenkki. 

Nyt ollaan yksin koiran kans täällä mun äitin kämpillä kun pikkuveli lähti kaverille ja äiti on ollut eilen ja tänään 16 tuntia töissä. Se tulee kohta!

Oon vähän siivoskellut mut tääl on suht siistiä.

Huomenna oon menossa Nurmijärvelle kello 18 sinne ystäväni neljän tähden illalliselle. Muut ohjelmat peruin että jaksan, kun tänään tuntui että eilinen kirppisreissu tuntui kropassa kauheena uupumuksena ja väsymyksenä johon auttaa vaan makoilu.

Mutta vauva voi hyvin, kasvaa kauheen nopee. Ja potkii usein päivässä. Ja nähtyäni tänään oman asuntoni tilanteen putkiremontin osalta (kaikki kalusteetkin asennettu, puuttuu vaan sähköt) niin tulin niin helpottuneeksi. Kohta pääsen kotiin ja saan sisustaa. Ja se järkytys miten paljon olen onnistunut hamstraamaan tavaraa vauvalle kahden kuukauden aikana. Oli joku 8 isoa kassillista. Ja lisää matkalla postitse. Jospa sitä yrittäis myydä vähän vaatteita lisää huuto.netissä.. koht meijän kotiin ei mahu koko nyytti jos jatkuu tätä tahtia!

Sunnuntaina sit selvii kirppiksen myyntituotto. Ja samalla sit nään toivottavasti koko perheen pitkästä aikaa. Mä en päässyt sunnuntailounaalle viime su kun olin töissä sen 12h joten odotan sitä innoissani.

Mulla ei oikeestaan ole mitään negatiivista sanottavaa tällä kertaa. Kaikki on loistavasti!

S