Hain eilen saikkua ja sainkin loppuviikon. Uupumus, stressi ja kaikki paineet ei tee hyvää vauvalle. Lääkäri sanoikin loppuun hyvin; "Onko sulle tärkeämpää sun terveys ja vauva vai työ". Tiedätte kyllä vastauksen. Ja tuntui niin epätodelliselta edelleen että ulkopuolinen ja tuntematon kutsuu jotain mun sisällä kasvavaa vauvaksi kun en itsekään tahdo vielä uskoa että siellä jotain kasvaisi. Enää viikko mun ultraan ja odotan malttamattomana.

Päivä omistetitin lepäämiselle, olin koiran kanssa 10 tuntia tänään, eli periaattees niin paljon kuin pystyin ja se piristi molempia. Tuntuu niin pahalta et se raasu on toisessa osoitteessa. Huomenna rakas ystäväni kaukaa tulee käymään, en ole nähnyt häntä melkein kuukauteen ja ennen näimme joka päivä töissä.. hän ei ole enää samassa työpaikassa joten todella kiva nähä ja puhua. Olemme olemmat raskaana, hän on 3 viikkoa minua "jäljessä".

 

Sateinen keli tekee oman osuutensa tähän väsymykseen, nukuin viime yönä 12h, hyvin oon jaksanut tänään mut kas kummaa nytki tekis mieli mennä nukkuu.. Pelaan ennen sitä yhtä peliä jonka olemassa olon muistin tänään.

Olen iloinen että vuoto loppui silloin eikä sen jälkeen ole ollut mitään siihen viittaavaa, auttaa jaksaa uskomaan että kaikki on sittenkin hyvin.

Onneksi ensi viikolla on juhannus, saa 4 päivää huilia ja sen jälkeisellä viikolla mulla on vähän enemmän vuoroja jonka jälkeen seuraa hyvin rento viikko.

Ajatella, että on kesä mutta ei tunnu siltä. Osittain varmaan se että loma ihan lopussa vaikuttaa asiaan. Otin tänään masukuvan eri kuvakulmasta. 

973311_10152892668895463_2055025362_n-no

 

Suurinta herkkua tällä hetkellä kaikki makea ja nektariinit. 

Vauva pystyy nyt hymyilemään,sen pää kasvaa enemmän pyöreänmuotoiseksi ja se liikkuu enemmän kohdussa. Lisäksi monet on todennut, että hehkun, erityisesti iho on tasoittunut ja en näytä niin sairaalta enää :D No en varmaan jos jatkan lihomista tähän tahtiin.

Vuosi sitten painoin 12kg vähemmän, mitä ihmettä tapahtu? Viel 6kk sit painoin 5kg vähemmän. Hohhoijaa, tää tupakasta luopuminen oli kyl kans yks painon lisääjä hirvitys.