Tää päivä on ollut ihana tytön kanssa. Nyt kuitenkin vaivaa ilmavaivat ja taistelee unta vastaan tässä mun vieressä sohvalla. 

Käytiin illalla sairaalassa kattomassa läheistä ja kotona oltiin vasta 21.30. Käytiin ripeä lenkki, söin iltapalaa ja sitten 23 aikoihin pesin koiran. Tyttö oli sen aikaa ilmakylvyllä meijän kanssa kylpyhuoneessa. Nyt on koira valmis haettavaksi huomenna hoitoon Porvooseen, se palautetaan mulle ma tai ti=)

Oon väsy vieläkin vaikka nukuttiin päivällä tunnin päikkärit. Muuta en oikein tänään ehtinytkään.

Huomenna on se brunssi ja sit lauantaina pitäisi jotain nimiäis järjestelyjä tehdä mutta äiti haluaa hoitaa juhlat kokonaan ite, saa nähä jääkö mulle sitten mitään.

Oon harkinnut siirtyväni käyttämään maitojauhetta, sitä käytetään Briteissä edelleen ja koen sen aika paljon helmpommaksi ainakin öisin ja kun ollaan ulkona missä ei ole jääkaappia, mitä mieltä olette?

S