Mulla oli tänään 3 tuntia omaa aikaa. Huonosti nukutun yön jälkeen tuntui aamulla kauhean vaikealta päästä liikkeelle, varsinkin kun tyttö vaati huomiota koko aamun. Eli nukuttiin eilen niin että menin sänkyyn heti kirjoitettuani tekstin, lämmitin maidon ja makuuhuoneeseen päästyäni tyttö olikin nukahtanut. Herättiin ekan kerran 04.17 ja siitä sit valvottiinkin reippaat 2 tuntia silleen että mä kävin keittiössä milloin hakemassa maitoa, milloin kylppärissä hakemassa vaippaa tai viemässä jompaa kumpaa pois. Oli taas niin semmonen pää hajoo fiilis ennen kuin sain tytön nukahtaa uudelleen, itkeskeli taas masuaan.

Ylös 10.40, reipas aamu lenkki ja sit aamupalaa.. 13.30 tuli kaveri ja samalla oven avauksella kotihoitaja joka oli tänään sen eilisen puolen tunnin pätkän sen 2,5h lisäks. 

Oltiin 3 tuntii kirpputorilla ja myös käytiin syömässä roskaruokaa. Huomasin muuten et mulla on outo pömppö tulltu jostain paris päivässä ja se näyttää lähinnä siltä et olisin taas raskaana, eikä voi olla turvotusta.

Oltiin 16.30 meillä, otettiin tyttö ja koira mukaan ja lähettiin Vantaalle. Koira meni kaverille illaks hoitoon ja mä jatkoin tytön kanssa äidille.

Tyttö ei oo taaskaan malttanut nukkuu koko iltana, nukahtelee, herää heti, syö, itkee, vaippa on kakkanen koko ajan.. sama rumba jatkunut monta tuntii.

Haettiin 22 jälkeen koira ja pissatin sen siinä hakiessa kun tyttö nukku autossa vähän aikaa ja kotiin päästyämme 45 min sit tyttö heräs saman tein ja nyt oon taas vaihtanut vaipan ja syöttänyt, oli suht tyytyväinen kunnes nyt alotti ton natinan.

Itteeni väsyttää viime öinen aika paljon. Aattelin imettää jos se nukahtais..

S