Mä oon niin poikki. Tänään teki mieli sanoa että en selviä tästä. Mut kaikki hyvin. Viime yönä en pystynyt enää väsymykseltä keskittymään mihinkään johtuen edellisyön/aamun valvomisista. Lopulta menin joskus 01 sänkyyn. Sain nukutella vauvaa taas kolmeen asti. Nukuttiin tunti ja taas 1,5h imetystä.. nukuttiin tunti ja sama homma. Lopulta joskus 5-7 välillä en saanut häntä enää nukahtamaan ja oltiin hereillä jonnekin 9 asti, aloin olla jo aivan loppu.

Nukahdettiin tunniksi, joskus 11 aikaan olin taas syöttelemässä. kun nukahdettiin 11 jälkeen päätin että nukun niin kauan kuin tuntuu että olen edes vähän saanut velkaa pois. Ja ihme kyllä tyttö antoi nukkua 14 asti. Eli sain sen 2-3 tuntia unta palloon ja se pelasti.

Nyt tää päivä on mennyt niin, että herättyämme 14 jälkeen meni taas 1,5h syöttelyyn ennen kuin nukahti ja sain itseni syötettyä ja päätin lähteä kauppaan. 

Lunta satoi, ihanaa, maa on valkea, vihdoin! En tiennytkään kun lähdin ulos millanen ilma siellä on. Mulla on niin ikävä koiraa ja lenkkeilyjä. Ennen tiesin aina mikä sää ulkona on. Maanantaina tuele kaks viikkoa siitä että hän on lähtenyt hoitoon. (anteeks, tuli itku täs kohtaa..) Ajattelin hakea hänet kotiin joskus torstaina. Meillä on pe neuvolassa punnitus, uskon kyllä että saadaan lupa ulkoilla.

Tehtiin siis ensimmäinen kauppareissu läheiseen K-markettiin ja mua oikeesti jännitti. Sain hyvin turvaistuimen kannettua kauppaan autosta (meinasin tosin liukastu ulkona..).

Ensimmäiseksi piti saada kaukalo mahdutettua kaupan kärryihin, mahtui just ja just. Vauva nukku koko matkan. Seuraavaks piti saada kannettu autoon kaukalo ja iso kasi ruokaa, survoin ne mun isoon laukkuun joten tää missio meni ihan bueno. Mut sitten koti-ovella en uskaltanut lähteä kantamaan kassia ja vauvaa rappusia vaan vein vauvan eka ja sit kävin hakemassa kassin. Hirven hankalaa:D

Loppu hyvin kaikki hyvin.

Sain ruokaa itelleni ja vauvalle numero 1 kokosia vaippoja, nimittäin ne numero 2 mitä mulla oli hankittuna on sen verta isoja että kakat ja pissat tulee ulos.

Neiti heräs heti kun päästiin kotiin, seurusteltiin siinä vähän aikaa, annoin maitoa, ei ollut nukahtamassa joten sain uudelleen antaa maitoa ja nyt nukkuu pinniksessään.

Itellä iski väsymys. En jaksais mitään tehdä vaikka olis kaikenlaista hommaa koneella mitä äidin puolest lupasin hoitaa.

S