Kirjotan tätä tuohtuneena, vihasena ja stressaantuneena. Yritän koko ajan vetää syvään henkeä ja ajatella että älä ota herneitä turhasta. Kaikki alko siitä, että pari kaveria oli tosiaan nähnyt ne masukuvat niin kun epäilin. Ja eilen ne oli avautuneet sitten läheiselle ystävälleni joka on siis ollut tietoinen raskaudestani. Ja kuulin tästä tänään pari tuntia sitten. Kuulemma nämä kaksi kaveriani ovat loukkaantuneita kun en ole kertonut vaikka ovat epäilleet pitkään. Siis mitä ihmettä? Epäilleet pitkään? Miten niin? Mä en oo mitään syytä antanut siihen asti kun ne ne kuvat paljastu ja miks ne menee puhuu selän takana tuntevansa olonsa ulkopuoliseks ja sen takia yrittää jotenkin syyllistää mua. Asiahan on todella henkilökohtainen ja toisekseen kerron kenelle haluan kun olen valmis. Miksi ne ei kysyneet jos ne kerran epäili? Mua ottaa niin päähän et kirjotin toiselle niistä suoraan. Ja se kielsi sanoneensa mitään sellasta mun ystävälle mutta kyllä mä luotan mun ystävään enemmän kuin tähän kaveriin. Joka tapauksessa onnitteli ja näin pois päin. En ole vastannut vielä mitään. Koska yksinkertasesti en ymmärrä tätä koko tilannetta. Nää kaks kaveria ei pidä muhun mitään yhteyttä, näen niitä ainoastaan porukka istujaisissa, esim kun kokataan jne. Ja rehellisesti kerran kuukaudessa jos silloinkaan. Halusin laittaa viestiä niille jo ajat sitten että olen raskaana, koska tiedän että näen niitä niin harvoin mutta ystäväni sanoi että olisi parempi kertoa kasvotusten.

Tää meni taas niin perseelleen koko homma. Sen lisäks en ole vieläkään kertonut perheelleni. Sain hyvän tilaisuuden tänään kun olin kaksin äidin kanssa, mut sit vaan alko vituttaa niin paljon koko homma.. 

Maha on kasvanut ja kovettunut.Olen aivan kauheen väsynyt koko ajan. Tänään koira herätti kello 8 aamulla lenkille koska tällä viikolla ollaan menty ulos joka aamu aikasin. Käytiin sit lenkillä, söin pienen aamupalan ja menin takas nukkumaan kello 10 jälkeen ja heräsin vasta noin kahelta päivällä, olisin voinut nukkua vielä lisää. Ja nyt on väsyttänyt ainakin kolme tuntia. Eilinen perhe päivällinen on menestys ja ihana =)

Mä oon niin poikki. Mä en jaksais tehdä mitään, nähdä ketään, käydä töissä tai muuta.. Tuntuu että oon koko ajan univelkaa ja oon valmis nukkuu yhä aikasemmin. Koira haluais ulkoilla koko ajan, itselleni kahden tunnin puistoreissu tänään vei kaikki mehut.

Mikä mua vaivaa? Mä niin tarviin sen kesäloman pian. Onneks enää 2,5 viikkoo ja niistä kahest viikost ainakin seuraava on aika raskas.

Masukuvia lauantailta 17+6 päivällä

1079126_10153044041990463_147110685_n-no

1075162_10153044043000463_114765106_n-no

Ja masukuvaa tältä illalta 18+0 :)

1080785_10153048252730463_1583427795_n-n

S+mini