Heisan!

Aika rientää, rakas on jo kohta 3kk=) Ihanaa.

Me herättiin tänään jo kello 7, koska pikkunen ei halunnut enää nukkua. Yritin kyllä. Mutta sit ajattelin et nyt on sit tarpeeks aikaa aamuaskareille ennen kuin lähetään 10 aikoihin Lauttasaareen.

Noin kaheksan aikaan sitten pankkityyppi laitto tekstiviestin ja perui tapaamisen. Mua ärsytti suunnattomasti. Kun kerrankin oltiin TODELLA ajoissa ylhäällä ja olin psyykannut ja jännittänyt miten aamu menee ja kerrankin kun menis kaikki putkeen niin aika perutaan tekstiviestillä. Mitäs jos en olis lukenut sitä ja menny sinne? Mulle tuli tosi paha maku koko tyypistä ja aattelin et en varmana mee sinne. Laittoi viestiä että soittelee mulle kun ennättää. No empä ajatellut kun tässä illemmalla 18 aikaan soitti kännykkänumero että se olis tää tyyppi. En olis meinaa todellakaan varannut mitään aikaa hänelle. Olin miettinyt itekseni että olisi parasta nyt aluksi odotella rauhassa yhtiökokousta ja sitten alkaa järjestää pankkitapaamisia. Noh mutta kun hän soitti sovimme ajan ensi viikolla kun kotihoitaja tulee joten saan mennä sitten rauhassa.

Tehtiin aamutoimet tänään ja tyttö nukahti sitten 10 aikaan. Menin perässä ja semmoset 3 tuntii sain sitten makuuhuoneessa suurin piirtein taas itkeä sen takia että siitä ei taaskaan tullut mitään. Tyttö ei vaan millään nukkunut, itki ja kitis ja inis, oli kyllä väsynyt mutta ei nukkunut. Kävin varmaan 8 kertaa ulos makuuhuoneesta hakemassa maitoja, vaippoja, tuttia, lelua.. mikään ei tepsinyt. Heräsin, siivosin ja keitin kahvit kun kaveri tuli kylään 14 aikaan ja sit kun hän lähti käytiin reipas puolen tunnin lenkki koko poppoo ja sit vein nopeesti koiran sisälle ja hyppäsin just autoon ajaakseni mun ädiin luokse kun äiti soitti että hän on junassa ja mun luona alle 10 min. Sain odottaa lähemmäs 20 koska juna oli myöhässä.. ärsytti koska siinä ajassa olisin jo päässyt perille.

Ilta meni kuta kuinkin ihanasti perheen kansssa. Mun äiti on vaan selvästi uupunut... tarvitsee leoia. Kotiin lähettiin jo 20.30 kun tyttö alko itkee aika väsyneenä eikä nukahtanut millään. Kotona olin vasta 21.15 ja sit lenkille ja kotona oikeasti 21.45.

Nyt teen iltapalaa, paistelen jauhelihaa ja kasviksii..

Mun Brio Sing vaunut on niin kevyet et ne ei kerta kaikkiaan mene ollenkaan lumessa. Vielä tommonen kostea ja pehmeä lumi on ihan katastrofi!

 

S