Tyttö nukahti nyt vasta. Se heräs illalla oisko ollut joskus 18-19 välillä ja on ollut aika itkuinen tän illan. Mutta ei koko aikaa onneks ja nyt vasta 21 jälkeen alko semmonen vähän enemmän itkunen pätkä. Olin jo varma ettei se nukahda kun annoin vaan maitoa kun se sitä pyys ja heti kun sen laski sylis alko itku, välillä sylissäkin itki. Ja lenkkikin meni 22 aikaan hänellä osittain itkien. Nyt sain vatsalla rauhottumaan. Vähän oon poikki. Sain kuitenkin käytyä suihkussa 19 aikaan. Jos tänä yön sas lisää univelkaa kuitattua, viime yön ja tän päivän parin tunnin pätkät ei vielä riittäneet.

Koiraulkoiluttaja tuli siin 16.05 kuten sovittu ja kävi pikku lenkin. Se päivällä luvannut tosiaan ehdotti että hakis koiran illalla tänään vielä ulos mut odotin tunteja sen vastausta eikä koskaan vastannut. No sillekin olis pitänyt maksaa joten ei haittaa vaikka jäi väliin se lenkki. Mut ärsyttää tommonen et ehdottaa ja sit ei kuitenkaan. Mä oon kuitenkin tääl vähän odottanut ja yleensä mun mielestä jos jotain ehdottaa tai sovitaan niin siitä pitäisi pitää kiinni.

Mua ärsyttää, että yks mies ketä tapailin joskus pari vuotta sitten laitto viestii että jaahas, oon sit lapsen tehnyt. Olin vähän silleen joo no niin.. Sit se kommentoi että miks menin tekee lapsen vaan lapsenhankkimisen takia. Sanoin sille, että ensinäkin mä en myöskään kyseenalaista sen elämän päätöksiä ja toisekseen mä nään asian niin että lapset on elämän tarkoitus. Niin just sen tyypilliseen realisti tyyliin se kommentoin; lapset ei ole koskaan elämän tarkoitus, on monia joilla ei ole kotia ja sit toiset vaan tekee tähän pahaan maailmaan lisää lapsia. Sit vaan sanoin, että joo adoptointia kannatan mut siitä on tehty ihan mahdottoman vaikea 10 vuoden odotusprosessi ja toisekseen mä rakastan mun lasta yli kaiken. Lopulta se ei enää vastannyt. Alko vituttamaan tommonen ihminen joka on niin itsekäs ja vielä 35-vuotiaana haaveilee pelastavansa maailman eikä muuta tee kuin ryyppää ja maalaa jotain taulua. Idiootti!

Mä oon ilonen siitä että huomenna pääsen mun äidin luoksen illaks. Siel on kiva rupatella ja äiti pitää vauvalle seuraa. Hän just tänään pahotteli että ei ehdi enempää mua autella kun tekee kahta työtä mut kyllä mä sen ymmärrän.

Ja ystävät oli kuullut siit et pyysin koiraa ulkoiluttajaa netissä niin ne kyseli haluunko et ne tulee töiden jälkeen ulkoiluttamaan koiraa. Sanoin, että ei tarvii kun sain niin monta vastausta. Ja kyllä mä rehellisesti mielummin itse vien koiran kun vaivaan ystäviäni joilla on lapsia ja työt. Toinen asia jos joku haluaa varta vasten lenkkiseuraa koirastani. Tai muutama halus vähän taskurahaa ja sit oli näitä jotka ei voi puolison allergian takii ottaa koiraa tai sit oman koiran menettäneitä. 

Tyttö täyttää huomenna neljä viikkoa. Ja mulla on semmonen fiilis että neljän viikon päästä kaikki on tuhat kertaa paremmin=)

Kokeilin kotona tänään hetken sitä uudempaa Baby Björn reppua ja se vakuutti aika hyvältä.

Olis kiva löytää blogeja ihmisistä jotka on samassa tilanteessa kuin mä. Mä seurasin muutamia mut ne lopetti suurin piirtein kirjottamisen kun vauva syntyi.

Mun täti on nyt monta viikkoa uhannut lähettävänsä Lontoosta ison vaatepaketin mulle sen tytön vaatteita, mut en oikein usko et näen sitä päivää et se paketti oikeesti olis matkalla mulle kun se on vuodest toiseen aina luvannut lähetellä kaikkee mut ei saa koskaan mitään aikaseks.

Mä oon nyt illan mittaan ruvennut miettimään taas raha-asioita.

Mä saan nyt vähemmän rahaa ja mulla menee enemmän rahaa. Lapseen on mennyt paljon enemmän kuin odotin. Siis pelkästään apteekkiin.. Relatipat, Antibiootit, Sinkkivoide, D-tipat,Dsitafyl..Sairaalalasku 174, toinen sairalaakäynti 29,70+ taksimatkat sairaalaan.. Lapsentarvikkeet.. hmm.. Maidot, vaipat.

Viikossa menee maitoihin ja vaippoihin tällä hetkellä mahollisesti joku 15e, eli aika vähän tällä hetkellä mut sit kun pikkuseen sattuu niin pitää ostella. Lähinnä syy miks mietin näitä on se, että jos toi kotihoito alkaa maksaa kuukaudessa mulle 160e niin se on kyl aivan mahdoton yhtälö näillä tuilla. Mun tuet viel tippuu kohta.

Niin ja lapsilisä alkaa aina lapsen syntymäkuukauden jälkeisenä kuukautena. Eli mulla helmikuussa. Ja sattuneesta syystä se maksetaan aina kuun lopussa eli 26.2, jep jep.

Ja mä en tiedä milloni elatusmaksut rupee pyörii, varmaan sen jälkeen kun on käyty lastenvalvojalla sopimassa asioista ja mä sain nyt vasta kirjeen jossa on numero mistä pitää sopia aika ja siinä sanottiin että jonotusajat on 2-4 viikkoa. 

Semmost.

Mut huomenna on uus päivä ja kyl se tästä.

S