Hei!

Olen tosissaan väsynyt. Eilen illalla kokkasin juustokakun ja se meni ihan poskelleen ja jouduin menee kauppaan kauhees kiirees kesken kaiken pelastaakseni sen. Onneks tänä aamuna näytti tulos ihan hyvältä jääkaapissa. Kun olin lopulta tehnyt kakun ja siivonnut, sain vasta ruoan eteeni ja kello tuolloin jo 21. Sen jälkeen tuli kauhee väsy kun olin syönyt. En millään olis jaksanut lähtee koiran kanssa ulos iltalenkille, tehtiinkin se pikaisesti ja nukkumaan 23 aikoihin. Silti tänään on tämä humalainen väsymys olo mitä vihaan.

Pääsen kello 12 ja sit puistoon, suihkuun ja Vantaalle. Illalla aion levätä ja olla tekemättä mitään. Tavallaan tää vuoron ottaminen vastaan oli huono päätös, katsoin kalenteria että mulla on ensi viikkokin 6 päiväinen, aivan niin kun tämäkin viikko..

Kaveri kertoi ostaneensa aika nopealla päätöksellä ensiasunnon. Asunto on 3h+k, Hyvinkäällä mutta rivari!!!!!!!!Wau! Aikamoinen lukaali yhdelle ihmiselle. Ja itselle tuli heti kauhea tarve kattella minne vauvan kanssa muutetaan jos nykyistä ei voida pitää. Olen jopa valmis rivarin perässä matkustamaan Klaukkalaankin asti. Ehkä en kuitenkaan..?

Koiran kannalta pieni piha olisi loistava ja lapsellekin saisi sinne esim. uima-altaan kesäksi, grillausta kaverin kanssa jne. En tosin halua luopua vielä nykyisestä, en millään!

Olen varannut koiralle nyt trimmausajan maanantai 12.8, seuraavaksi enää rokotus ja hammmaskivenpoisto. Niihinkin sain hyvät vinkit koirapalstalta.

Kampaajalle haluisin ainakin hiustenleikkaukseen, katsotaan nyt ehdinkö ennen matkaa vai jääkö myöhemmäksi. Keskiviikkona 14.8 pääsen töistä kello 22, torstai on vapaa ja lähtö aamulla 9.30 Budapestiin perjantaina.

Täällä töissä on haissut koko päivän ällöttävä lihamureke. En osaa selittää mutta oksettaa ihan koko ajan ...

 

S