Ihmiset luulee, että jos joku pitää blogia niin se antaa oikeuden mennä kirjoittamaan mitä tahansa sylki suuhun tuo. Että netti on maailma missä voidaan unohtaa muiden kunnioittaminen ja yksityisyys. 

Ilmeisesti monelle on myös selvää, että kaikki mitä blogeihin kirjoitetaan kertoo kirjoittajasta aivan kaiken? Vaikka blogeissa nimenomaan on yleensä ihmisille pinnallisia asioita niin se ei tarkoita etteikö elämässä olisi muutakin.

Kuka nyt haluaisi paljastaa blogissa synkimmät salaisuutensa? Ei se ole oikea paikka minun mielestäni.

En kuitenkaan vaihtaisi lastani mistään hinnasta pois. Mikään raha maailmassa ei korvaa rakkautta mitä tunnen lastani kohtaan eikä mikään saisi koskaan minua luopumaan hänestä. Luulin, että tämä on itsestäänselvää.

Eilen illalla rukoilin (en tee sitä melkein koskaan) ja kiitin Jumalaa siitä, että antoi minulle maailman parhaan joululahjan. Läheiseni kenestä olen ollut viime aikoina hyvin huolissani voi nyt paremmin. Ja se on enemmän kuin mitä olisin voinut koskaan toivoa. Se riittää minulle.

Olkoot joulutoivelistani jonkun mielestä lapsellinen tai ei, niin se ei kerro todellisuudesta minusta mitään. Kuka olen, mitä tunnen, kenestä välitän, mitkä ovat hartaimmat ajatukseni. 

On helppo tuomita muita netissä, se kertoo yleensä vain kommentoijan itsensä puutteista.

Parempiin aiheisiin;

Baby shower kuvat tais jäädä tos aiemmin kokonaan julkaisematta? No sain joka tapauksessa tämmösen itse tehdyn vaippakakun jonka päätin nyt hartaan odottamisen jälkeen hajottaa kun se vie sellasenaan paljon tilaa ja vaipoille voisi olla myöhemmin käyttöä..

1472129_10153606865425463_122248864_n-no

 

S