On taas kyl niin hermot kireellä täällä. Mä oon huomannut, että tyttö oikeesti valvoo melkein koko päivän ja itkee siitä ajasta suurimman osan. Oon aivan väsynyt tohon itkuun. Milloin mistäkin syystä, luultavasti koliikkia. 

Esimerkiksi tänään ollut ylhäällä 9.30 alkaen eli kohta 12h ja nukkunut siitä 1,5h pätkän. Muuten vaan kiukuttelee. Olis kiva jos se olis edes puolet ajasta normaali, rauhallinen. Mutta ei. Kello 15 jälkeen en oo pystynyt taas laskemaan sitä mihinkään. Koko ajan saa olla syöttämässä ja heijaamassa. Välissä vaipan vaihtoa. Ja sit tajuat et ups oonko mä syönyt ees tänään. Ja koko rumba alkaa aina alusta ja alust.

Samalla tavalla kuin eilenkin se on yli väsynyt. Vien sen makkariin ja saan sen siellä rauhottumaan ja nukahtamaan. Mut joka kerta ei mene kuin 5min se alkaa huutaa kahta kauheemmin makkarissa.

Alkaa suoraan sanottuna ottaa taas niin päähän. Itku tekee mut hulluks. Mut en mäkään pysty pitämään sitä sylissä ihan koko ajan.

Noi lyhyet yöunet ja aikaset aamut saa mut tosi väsyneeks. Koko päivä menee luottaen siihen että nyt kun tyttö on valvonut jo 8 tuntia niin sen on pakko nukahtaa. Joten jätän kaiken iltaan ja illalla tajuan että ei tää vieläkään nuku, päin vastoin se huutaa ja itkee vaan enemmän. Siin vaiheessa oon aivan poikki. Ja jos jotain piti tehdä niin oon unohtanut mitä ja oon niin rätti väsynyt etten jaksa. Nytkin pitäs huomisaamuksi vaikka mitä järjestelyjä tehdä. En oo yksinkertasesti pystynyt. Sen 1,5h mitä tyttö nukku mä kokkasin ja katoin vähän telkkua.

Ja nyt oon ihan koomassa. 

S